het bestuur

HET BESTUUR

wij stellen ons graag even aan u voor

DE VRIJWILLIGERS BINNEN HET BESTUUR

Het besturen van de vereniging wordt gedaan door vrijwilligers. Vrijwilligers met allemaal een druk bestaan naast de verenigingsactiviteiten. Wij proberen met alle zorg onze taken naar beste behoren uit te voeren. Mocht u een verbeterpunt ervaren voor een van de bestuursleden, een compliment of suggestie willen geven?

Transparantie en open communicatie is een kernwaarde binnen ons bestuur

Laat het ons dan weten door een mail te sturen aan een van de bestuursleden met uw opmerking. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wat zijn de taken van de bestuursleden?

Rianne van Veen | Voorzitter | Gytsjerk | +31 (0)6 29442376 (na 18.00) | email

Rianne houdt zich bezig met het besturen en managen van de vereniging. De Pinscher Pitch zaken worden bewaakt, maar zijn zoveel mogelijk overgedragen aan redactie leden.

Veronique Broekema | Secretaris | Groningen | email

Veronique bewaakt de procedures, notuleert, maakt actielijsten en doet de administratie.  Veronique is het eerste aanspreekpunt voor de leden.

Peter Terpstra | Penningmeester | Hoogersmilde | email

Peter houdt zich met de financiële administratie, financiële planning en financiële verantwoording van de vereniging.

HEEFT U EEN VRAAG, VERBETERPUNT OF COMPLIMENT?

Neem dan persoonlijk contact met ons op.

De DPVN is opgericht op 12 september 1981. Ingeschreven bij de K.v.K. te Eindhoven onder nr. 40237722.

redactie Pinscher Pitch

De Pinscher Pitch is het clubblad van de DPVN. 4x per jaar valt hij bij de leden op de mat. Maar voordat het zover is, wordt er eerst door een groep vrijwilligers hard aan gewerkt.

Met een clubje enthousiaste mensen wordt de Pinscher Pitch in elkaar gezet. Wilt u ook graag uw bijdrage leveren, dat kan!! Kopij is altijd welkom. U kunt uw verhaaltjes, foto’s en ideeën mailen naar de redactie.

Zou u graag vaker stukjes willen schrijven over activiteiten van de DPVN of over avonturen die u zelf meemaakt met uw Duitse Pinscher? Meldt u dan nu aan als nieuw redactielid!

De redactieleden zijn (vacant).

website DPVN

De website wordt beheerd door Veronique. Om de site steeds weer te vernieuwen zijn wij altijd opzoek naar nieuwe foto’s  en vernieuwende ideeën! Heeft u op- of aanmerkingen, suggesties of een foutje ontdekt? Wij ontvangen uw reactie graag in de mail.

Wilt u gebruik maken van foto’s of teksten op onze site dient u eerst toestemming te vragen aan de DPVN.