Contributie 2017. Voorkom uitschrijving!

Let op! De contributie hàd betaald moeten zijn vóór 1 februari 2017! Vermeld bij de betaling uw lidmaatschapsnummer, naam waarmee u lid bent en woonplaats. Betalingen zonder deze informatie worden niet in behandeling genomen.

Beëindiging van het lidmaatschap per 2018 dient schriftelijk te gebeuren bij de ledenadministratie vóór 1 december 2017! Opzeggingen ná 1 december gelden per 1 januari 2019.

Hiermee vervalt de betalingsverplichting van de voorgaande jaren niet. Voorkom dat u uitgeschreven wordt als lid.

Heeft u begin juni nog geen boekje ontvangen? Dan is uw betaling waarschijnlijk nog niet (op de juiste manier) binnen.

Wilt u weten of uw betaling op de juiste manier binnen is gekomen? Neem dat contact op met de penningmeester via +31 (0)58 2895429 of per email.

Deadline Copij ‘Pinscher Pitch’ zomernummer 2017 vervroegd naar 1 mei

Copij ‘Pinscher Pitch’ zomernummer 2017

In het voorjaarsnummer stond dat de Copij voor het zomernummer 1 juni binnen moet zijn. Deze deadline wordt – door omstandigheden – vervroegd naar 1 mei. Met excuses.

Maar elk nadeel ‘hep’ z’n voordeel: de PP valt weer snel op de mat. En ben je te laat met insturen, niet erg: je bijdrage voor het najaarsnummer is welkom tot 1 september.

Even voorstellen, bestuurslid Steven Klein

Even voorstellen, Steven Klein Op de ALV van 25 maart j.l. ben ik toegetreden tot het bestuur van de DPVN en ik zal me hier even voorstellen. Mijn naam is Steven Klein, 48 jaar en woonachtig in Westerbroek, onder de rook van Groningen. Ik ben getrouwd met Yvonne Klein-Wildeboer en lid van de DPVN sinds […]

Voorjaarswandeling ALV en fokkersoverleg groot succes!

Op 26 maart hebben maarliefst 3 evenementen plaatsgevonden van de DPVN. Als eerste werd er op de KC Apeldoorn een fokkersoverleg gehouden. Hier heeft dr. Stades, voorzitter van de ECVO, een zeer boeiend college gegeven over alle erfelijke oogafwijkingen. Aansluitend werd de eerste ALV van 2017 gehouden. Hierin is Niels Hoebeke afgetreden, Veronique Janssen herkozen en […]

18 juni Evenementendag DPVN

Op 18 juni organiseert de DPVN weer een evenementendag.

Deze dag zal in het teken staan van jullie DP en zijn er verschillende onderdelen te vinden.

Er zal die dag gewandeld worden, op het veld zal er een workshop zijn van Gabrielle Veenstra over communicatie met je hond, er kan detectie werk gedaan worden (dit is een onderdeel van speuren) en er zullen 2 keurmeesters aanwezig zijn om reuen te keuren, zodat er eventueel mee gefokt kan gaan worden. Zodra de keurmeesters bekend zijn zullen we dit hier vermelden.

Aanvullende info Pinscher Pitch

AANVULLENDE INFO BIJ Pinscher Pitch artikel “thema Raad van Beheer”

Twee DP-fokkers lieten in de vorige nummers van de Pinscher Pitch hun licht schijnen over outcross en fairfok. Spraakmakende thema’s. Tijd om te rade te gaan bij Ingeborg de Wolf en Rony Doedijns, directieleden van de Raad van Beheer. Uitgebreid beantwoordden zij onze vragen. Vanwege de beperkte ruimte in de goed gevuld Pinscher Pitch nummer van december 2016, bleef er boeiende informatie liggen. Die vindt u in onderstaand document.

Duitse Pinscher – ras van de maand M&MD

De Duitse Pinscher is in de publiciteit. Onlangs is er aan het DPVN bestuur gevraagd om voor het glossy tijdschrift Me & My Dog, afgekort M&MD, een stukje te schrijven over ons ras. Dat hebben we gedaan en daarmee staat onze Duitse Pinscher nu als ras van de maand in het blad. En niet alleen dat, een mooie DP foto prijkt ook nog eens op de cover. Nieuwsgierig geworden? Het tijdschrift is te koop à € 4,95 via de tijdschriftenhandel of online via de website http://www.meandmydog.nl/. Veel leesplezier!

15 oktober fokkersoverleg + Najaarswandeling.

Een heerlijke najaarswandeling voor u en uw DP. Gezellig bijkletsen tijdens de wandeling met mede leden.  De locatie waar we verzamelen is De Stoethoeve, Birkstraat 131 3768 HE Soest.

Najaarswandeling verzamelen; 13.00 uur.

U kunt zich hier opgeven en meer informatie vinden

Wandeling start om 13.30 uur en zal een ruime 2 uur duren.

Tevens zal er deze dag gecombineerd een fokkersoverleg plaatsvinden. (alleen op uitnodiging)

Fokkersoverleg is van 10.30 – 12.30 uur.

Voorjaarswandeling DPVN groot succes!

Op 12 maart hebben maar liefst 3 evenementen plaatsgevonden van de DPVN. Als eerste werd er op de KC Apeldoorn een fokkersoverleg gehouden. Aansluitend werd de tweede ALV van 2016 gehouden. Om 14.00 uur werd er heerlijk gewandeld in de Apeldoornse bossen, het Leest.

Ingezonden foto’s toegevoegd!

We vragen een ieder om hun mooiste foto’s op te sturen naar de webmaster. Graag de naam van het baasje en de hond(en) op de foto vermelden. Dan worden deze, net als de reeds ingezonden foto’s, onder het kopje “ingezonden foto’s door leden” geplaatst. ik wil daar direct heen