Inschrijving KCM 2018 geopend

Kampioensclubmatch DPVN 2018

Op 17 november 2018 houden wij weer een clubmatch.

De keurmeester voor deze dag zal Dhr van Monfoort zijn. Inschrijven kan hier. Inschrijven is mogelijk tot 28 oktober 2018. Lees meer

ENQUÊTE ONDERZOEK GEZONDHEID DP

Zoals u wel (of misschien niet) weet, heeft de verenging een aantal doelen. Een daarvan is de bevordering van de gezondheid en welzijn in het algemeen en het voorkomen en bestrijden van erfelijke gebreken in het bijzonder.

Graag willen wij als vereniging (dus ook voor u!) inventariseren hoe het er op dit moment voorstaat met de Duitse Pinscher. Meewerken aan deze Enquête? Klik hier. Alvast bedankt!

Nieuwsbrief maart 2018!

Uitslagen KCM 19-11-’17

Op zondag 19 november hebben wij als afsluiting van 2017 onze KCM gehouden.

Nero van Rayland werd als Clubwinner ’17 uitgeroepen. Sterre-Fee von Cronestein werd Beste Teef.

De andere uitslagen zijn hier of op de pagina shows te vinden.

Je inzending voor de Pinscher Pitch “kerst editie”

Copij Pinscher Pitch kerstnummer 2017

De PP valt alweer snel op de mat.  De vorige is amper uit of de volgende komt er al weer aan. Je bent nog niet te laat met insturen. We ontvangen graag je bijdrage voor het kerstnummer voor 1 december. Wil je meedoen aan de rubriek “laat je DP zien?” Waarin we je voor deze editie vragen om een foto in te sturen in een typische DP houding? Of je foto laten opnemen in de foto galerij? Of gewoon een heel erg leuk ander stukje over jouw en je DP? Stuur je inzending voor 1 december en we gaan ermee aan de slag!

Groet Jeroen

Contributie 2017. Voorkom uitschrijving!

Let op! De contributie hàd betaald moeten zijn vóór 1 februari 2017! Vermeld bij de betaling uw lidmaatschapsnummer, naam waarmee u lid bent en woonplaats. Betalingen zonder deze informatie worden niet in behandeling genomen.

Beëindiging van het lidmaatschap per 2018 dient schriftelijk te gebeuren bij de ledenadministratie vóór 1 december 2017! Opzeggingen ná 1 december gelden per 1 januari 2019.

Hiermee vervalt de betalingsverplichting van de voorgaande jaren niet. Voorkom dat u uitgeschreven wordt als lid.

Heeft u begin juni nog geen boekje ontvangen? Dan is uw betaling waarschijnlijk nog niet (op de juiste manier) binnen.

Wilt u weten of uw betaling op de juiste manier binnen is gekomen? Neem dat contact op met de penningmeester via +31 (0)58 2895429 of per email.

Duitse Pinscher – ras van de maand M&MD

De Duitse Pinscher is in de publiciteit. Onlangs is er aan het DPVN bestuur gevraagd om voor het glossy tijdschrift Me & My Dog, afgekort M&MD, een stukje te schrijven over ons ras. Dat hebben we gedaan en daarmee staat onze Duitse Pinscher nu als ras van de maand in het blad. En niet alleen dat, een mooie DP foto prijkt ook nog eens op de cover. Nieuwsgierig geworden? Het tijdschrift is te koop à € 4,95 via de tijdschriftenhandel of online via de website http://www.meandmydog.nl/. Veel leesplezier!