Inschrijving KCM 2019

Kampioensclubmatch DPVN 2019

Op 6 oktober 2019 organiseert de Nederlandse Schnauzer Club een show voor rasgroep 2.1.

De keurmeester voor deze dag zal Dhr J. Williams zijn. Inschrijven is mogelijk tot 22 sept 2019.

Inschrijven door de show kan hier.

Dierendokters.com prijs Duitse Pinscher

Al geruime tijd proberen wij de onjuiste informatie die vermeld staat op de website dierendokters.com te laten aanpassen.

Helaas is dierendokters.com niet bereid om mee te werken.

Er wordt op deze website een prijsindicatie gegeven voor de Duitse Pinscher. Deze prijs is niet marktconform. Mocht u informatie wensen over de prijs van een Duitse Pinscher kunt u het beste contact opnemen met het secretariaat of de desbetreffende fokker.

11 Mei 2019 ALV DPVN

Op 11 mei 2019 wordt de ALV van de DPVN gehouden.

De locatie is:

KCM Zwolle

Anthony Fokkerstraat 11

8013 NS Zwolle

Let op parkeren bij de tuinland, op het terrein zelf zijn ze aan het verbouwen en is er geen parkeer mogelijkheid.

Convenant uitsluiten van fokken met niet erkende kleur.

In de ALV van sept 2017 hebben wij het uitgebreid gehad over het afsluiten van het convenant uitsluiten van fokken met niet erkende kleur. De uitleg en notulen van sept 2017 heeft u allen toegestuurd gekregen.

Op dit dag is er unaniem besloten om dit door te laten gaan. Inmiddels is alles rond en is hier onder het convenant voor iedereen te lezen. Dit convenant is ingegaan per 01-01-2019.

Uitslagen KCM 17-11-’18

Op zaterdag 17 november hebben wij als afsluiting van 2018 onze KCM gehouden.

Sterre-Fee von Cronestein werd uitgeroepen als Clubwinner ’18. Nero van Rayland werd Beste Reu.

De andere uitslagen zijn hier of op de pagina shows te vinden.

Nieuwsbrief september

ENQUÊTE ONDERZOEK GEZONDHEID DP

Zoals u wel (of misschien niet) weet, heeft de verenging een aantal doelen. Een daarvan is de bevordering van de gezondheid en welzijn in het algemeen en het voorkomen en bestrijden van erfelijke gebreken in het bijzonder.

Graag willen wij als vereniging (dus ook voor u!) inventariseren hoe het er op dit moment voorstaat met de Duitse Pinscher. Meewerken aan deze Enquête? Klik hier. Alvast bedankt!

Nieuwsbrief maart 2018!

Uitslagen KCM 19-11-’17

Op zondag 19 november hebben wij als afsluiting van 2017 onze KCM gehouden.

Nero van Rayland werd als Clubwinner ’17 uitgeroepen. Sterre-Fee von Cronestein werd Beste Teef.

De andere uitslagen zijn hier of op de pagina shows te vinden.

Je inzending voor de Pinscher Pitch “kerst editie”

Copij Pinscher Pitch kerstnummer 2017

De PP valt alweer snel op de mat.  De vorige is amper uit of de volgende komt er al weer aan. Je bent nog niet te laat met insturen. We ontvangen graag je bijdrage voor het kerstnummer voor 1 december. Wil je meedoen aan de rubriek “laat je DP zien?” Waarin we je voor deze editie vragen om een foto in te sturen in een typische DP houding? Of je foto laten opnemen in de foto galerij? Of gewoon een heel erg leuk ander stukje over jouw en je DP? Stuur je inzending voor 1 december en we gaan ermee aan de slag!

Groet Jeroen